Körkort pris Uppsala

Startpaket

Övningskör hos Uppsala Trafikskola – du väljer själv i vilken takt du vill köra.

Ett paket för dig som vill börja övningsköra eller redan övningskör privat men vill ha hjälp med körlektioner.

Körkortstillstånd transportstyrelsen

Startpaket 1

7.400:-

Boka

5 körlektioner á 75 min (5x75min)

Startpaket 2

9.890:-

Boka

5 körlektioner á 75 min (5x75min)
    Risktvåan (halkbana)

Startpaket 3

12.900:-

Boka

10 körlektioner á 75 min (10x75min)

Startpaket 4

15.290:-

Boka

10 körlektioner á 75 min (10x75min)
    Risktvåan (halkbana)

Övningskör hos Uppsala Trafikskola

Du och din trafiklärare bestämmer hur din utbildning ska se ut. Antalet körlektioner bestäms av dina förkunskaper och vilken möjlighet du har att mängdträna hemma. Om du har en handledare hemma får du mer än gärna ta med dig denna vid körlektionen så att han/hon kan hålla sig informerad och uppdaterad eftersom det ständigt tillkommer nya saker i reglerna kring övningskörning. Kunskap är färskvara i vår branch!

Avbokning och återbud

Alla återbud skall lämnas senast dagen före och senast kl 13:00.
Lämna meddelande via telefon 018 – 140 800 (telefonsvarare) eller maila info@uppsalatrafikskola.se

Måndagslektioner skall avbokas senast kl. 13:00 fredagen före. Vid avbokningar senare än detta debiteras eleven fullt pris.

Har du inte utnyttjat dina lektioner/paket inom 1 år kommer vi inte återbetala, så se till att använda allt.

Betalning

Betalning sker alltid i förskott till vårt bankgiro: 502-6729

OBS: MED ANLEDNING AV DOM HÖJDA BENSINPRISERNA HAR VI GJORT EN PRISJUSTERING DEN 11/4

Rekommenderas!

Gick intensivkurs på Uppsala Trafikskola och är jättenöjd! 🙂
Genomtänkt lektionsplanering, trevlig personal och bra bilar 🚗

Johanna M

En toppen trafikskola!

Jag kommer att vara för evigt tacksam till er, men mest dig Anneli!
Tack!

Jazmin

Engagerade lärare!

Jätteduktig, engagerad och pedagogisk personal med ett varmt och personligt bemötande. Extra tack till min lärare Samuel vars undervisning och pepp hjälpte mig att gå från total nybörjare till att känna mig trygg bakom ratten! Rekommenderar starkt!

Ruben M

Supernöjd!

Trevliga och pedagogiska trafikskolelärare. Bra upplägg på intensivkurs och väl värt att lägga sin utbildning här. Toppbetyg!

Christina

Bilar vi använder

Kom igång

Boka körlektioner idag!

Boka direkt via vår webb eller kontakta oss.